شیرین ترین تعامل اجتماعی

حیِّ علَی الاَمر بِالمَعروف و النّهی عنِ المُنکر

شیرین ترین تعامل اجتماعی

حیِّ علَی الاَمر بِالمَعروف و النّهی عنِ المُنکر

وبلاگ دانشجویان فعال در احیائ امر به معروف در دانشگاه فردوسی
امام خامنه ای : اگر معناى امر به معروف و نهى از منکر و حدود آن براى مردم روشن شود، معلوم خواهد شد یکى از نوترین، شیرین‏ترین، کارآمدترین و کارسازترین شیوه‏هاى تعامل اجتماعى، همین امر به معروف و نهى از منکر است . (نماز جمعه تهران۱۳۷۹/۹/۲۵)"

طبقه بندی موضوعی

به همت و تلاش بسیج دانشجویی دانشجویان دانشگاه فردوسی و همکاری نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، مناظره با موضوع " امر به معروف و نهی از منکر زیر ذره بین قانون و حقوق " ، برای بررسی طرح مصوب مجلس برای حمایت از آمرین معروف برگزار شد.

این جلسه روز دوشنبه 4 اسفند ماه در سالن آمفی تئاتر دانشکده مهندسی، با حضوردکتر اکبر طلابکی ، عضو هیئت علمی دانشکده حقوق دانشگاه تهران، و دکتر عباس شیخ الاسلامی، رییس دانشگاه آزاد اسلامی مشهد تشکیل گردید.

و اساتید به بحث و بررسی "چرایی ضرورت قانون در بحث امر به معروف" "وجود حق قانونی برای افراد جامعه در اقدام نسبت به متخلفین" "نقاط قوت و ضعف طرح مصوب مجلس در حمایت از آمرین معروف" پرداختند.


دانشجویان بعد از شنیدن نظرات مدعوین پرسش‌های خود را در رابطه با "جایگاه حریم خصوصی در بحث امر به معروف " "جایگاه ازادی مطبوعات و رسانه ها بعنوان آمر معروف" و محور های دیگر بصورت حضوری و کتبی مطرح کردند.

خلاصه مناظره

متن کامل

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی