شیرین ترین تعامل اجتماعی

حیِّ علَی الاَمر بِالمَعروف و النّهی عنِ المُنکر

شیرین ترین تعامل اجتماعی

حیِّ علَی الاَمر بِالمَعروف و النّهی عنِ المُنکر

وبلاگ دانشجویان فعال در احیائ امر به معروف در دانشگاه فردوسی
امام خامنه ای : اگر معناى امر به معروف و نهى از منکر و حدود آن براى مردم روشن شود، معلوم خواهد شد یکى از نوترین، شیرین‏ترین، کارآمدترین و کارسازترین شیوه‏هاى تعامل اجتماعى، همین امر به معروف و نهى از منکر است . (نماز جمعه تهران۱۳۷۹/۹/۲۵)"

طبقه بندی موضوعی

امر به معروف به سبک شهدا

شنبه, ۸ فروردين ۱۳۹۴، ۰۲:۴۲ ب.ظ


زمان شاه بود. داشتیم با هم تو خیابون قدم میزدیم. یه خانم بی حجاب داشت جلومون راه میرفت. فاطمه رفت جلو و بدون هیچ مقدمه ای ازش پرسید: ببخشید خانم، اسم شما چیه؟ خانم با تعجب جواب داد: زهرا، چطورمگه؟ فاطمه خندید و گفت: هم اسمیم، بعد گفت: می دونی چرا روی ماشینا چادر می کشن؟ خانم که هاج و واج مونده بود گفت: لابد چون صاحباشون می خوان سرما و گرماو گردو غبار واینجور چیزا به ماشینشون آسیب نزنه. فاطمه گفت: آفرین! من و تو هم بنده های خدا هستیم و خدا به خاطر علاقه ش به ما، یه پوششی بهمون داده تا با اون از نگاه های نکبت بار بعضیا حفظ بشیم و آسیبی نبینیم. خصوصا که هم نام حضرت فاطمه سلام الله علیها هم هستیم... بعدها که دوباره اون خانم رو دیدم، محجبه شده بود.

*شهیده فاطمه جعفریان

حـاشیـ ـه:

هرکه امر به معروف و نهی از منکر کند،

او جانشین خدا در زمین و جانشین رسول اوست.

"رسول خدا صلی الله علیه و آله"

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۱/۰۸
fa ab

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی